miércoles, 16 de diciembre de 2015

Benvinguda!

Hola! Sóc una noia de segon d'eso, i aquest es el meu blog. Aquí, explicaré una mica el que es pot veure al món dels colors, i parlaré d'algun pintor.
Espero que us agradi!
Adéu!